Streetworkout Extreme

بسم الله الرحمن الرحیم

Streetworkout Extreme

بسم الله الرحمن الرحیم

Streetworkout Extreme

سلام این سایت متعلق به گروه Extreme در رشته استریت ورک اوت و کلیستنیکس در ایران میباشد.
تمامی مطالب نوشته رهبر گروه و بدون کپی است بنابراین هر جایی مطالب سایت را مشاهده کردید کپی از ماست .
جهت ارتباط با ما به آدرس تلگرامی Telegram.me/iranbarbrothers ، ایمیل Capitale301@gmail.com و شماره تماس 09376740677 مراجعه نمایید.
برای مشاهده ویدئو های این رشته به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید و کانال ما در آپارات بزودی ....
کپی بدون ذکر منبع حرام شرعی است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

اموزش ماسل آپ

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۱ ب.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم

حرکت Muscle up ( ماسِل آپ ) دارای سه بخش است:

1 Pull up

2 transition انتقال 

3 straight bar dip دیپ با میله افقی


1 محدوده بخش اول در حالتی که از بارفیکس کاملا اویزان هستید تا قبل از آنکه ارنج شروع به چرخیدن به بالای میله بارفیکس کند ، میباشد

2 محدوده حرکت بخش دوم ، چرخش ۱۸۰ درجه ای ارنج ها از پایین میله بارفیکس تا بالای میله بارفیکس است .

3 و محدوده بخش سوم نیز از بعد انتقال ، در حالی که وزن کاملا روی میله بارفیکس افتاده و ارنج ها خم و سینه تقریبا کمی بالاتر از میله قرار دارد تا جایی که دست ها کاملا صاف شود .

💥بدین ترتیب ، این حرکت را در سه بخش آن توضیح میدهیم سپس تمرینات لازم برای انجام کل حرکت و بهتر شدن در آن را توضیح میدهیم.


✅بخش اول

از مطلب افزایش تعداد بارفیکس که در کانال قبلا قرار داده شده استفاده کنید تا تعداد تکرار حرکت pull up خود را به ۱۵ و بالاتر از آن برسانید.

سپس شروع به تمرین high,chest,pullup کنید ، یعنی از بارفیکس با حالت pullup گرفته و تا جایی که سینه کمی بالاتر از میله بارفیکس برود خود را قدرتی بالا بکشید ، این تمرین را باید در تعداد پایین انجام دهید زیرا بعد از چند تکرار دیگر برای شما امکان ندارد تا آن حد بالا بروید ، با تکرار های کم چند ست تمرین کنید ، افزایش تعداد بارفیکس و توان پشت بازو و سرشانه در بهتر شدن در این تمرین به شما کمک فراوانی میکند . بالاتر از این میزان رفتن میشود بارفیکس انفجاری explosive,pull ups که برای آن باید تعداد بارفیکس بالایی داشته باشید.


✅بخش دوم انتقال 

بهترین تمرین برای بخش انتقال که مهمترین قسمت ماسل آپ است ، دیپ روسی است (Russian,dip) 

دیپ روسی به این صورت است که ، بر روی پارالل رفته سپس پایین می آیید ، ساعد را بدون برخورد پا با زمین روی میله میخوابانید ، سپس با فشار و شتاب به جلو دوباره ساعد را بلند کرده و به بالا میروید ، این یک تکرار دیپ روسی است. این تمرین توان پشت بازو و سر شانه شما را برای انتقال افزایش میدهد .

همچنین عضله مهم تر از پشت بازو در انتقال همانطور که همیشه گفته ام سرشانه است ، سرشانه عضله ایست که کارایی توان عضلات شما را نمایان میکند ، حتی اگر پشت بازو بسیار‌قوی هم داشته باشید با سرشانه ضعیف برای شما استفاده ای ندارد.

جهت افزایش توان سرشانه از تمرینات frog stand , handstand , شنا pike , شنا معکوس handstand ، شنا handstand , و بسیاری تمرینات دیگر استفاده کنید . 

از دیگر تمرینات ملزوم دیپ معکوس است که در ادرس  barbrothers.blog.ir در بخش حرکات پایه تصویر آن موجود است بهره بگیرید. 


✅بخش سوم 

در مطلب اخیر افزایش تعداد پارالل را توضیح دادم ، افزایش تعداد پارالل به افزایش باردیپ نیز کمک میکند ، علاوه بر این ، خود باردیپ را نیز تمرین کرده و تعداد آن را افزایش دهید.

بسیاری از کسانی که این تمرین را انجام میدهند ، نا خود آگاه محدوده حرکت آن را کوتاه میکنند ، در حالی که پس از انتقال ماسل آپ شما بسیار پایین هستید و سینه ها به میله چسبیده است بنابراین فراموش نکنید که این محدوده حرکت را در تمرینات حفظ کنید ، تا توان شما برای حرکت ماسل آپ شکل بگیرد.


تا اینجا هر چه گفتیم پیش نیاز بود.

زمانی که تعداد به میزان لازم رسید و تمرینات بالا بحد قابل قبولی رسید ، از تمرینات خود ماسل آپ بهره ببرید.

💥ماسل آپ پرشی 

یک میله بارفیکس با ارتفاعی که از سر شما کمی بالاتر باشد مثلا چند سانتی متر انتخاب کنید و با پرش حرکت ماسل آپ را بزنید ، پس از یک مدت بارفیکس با ارتفاع کمی بلند تر انتخاب کنید و با آن تمرین کنید ، برای ماسل آپ پرشی باید پاها به زمین رسیده باشد و در حالی که کمی زانو را برای پرش به پایین خم میکنید باز هم بتوانید میله را بگیرید .

💥ماسل آپ با کمک 

در صورتی که بارفیکس با چنین ارتفاعی ندارید از کسی بخواهید تا پاها شما را گرفته و برای ماسل آپ کمک کند ، یک روز در میان چندین ست تا نهایت توان تکرار کنید .

💥انتقال ماسل آپ تک دست 

ابتدا از حالت بار دیپ به پایین ترین جای ممکن امده ، در حالی که شصت زیر میله بارفیکس و ارنجا ها باز رو به بیرون گرفته اید ، خود را به سمت دست چپ ببرید و دست راست را خم کنید به زیر میله و دوباره بالا آورید و سپس با دست دیگر ....

این تمرین و دیپ روسی را به صورت ویدئو در زیر پست ببینید.


💥ماسل آپ معکوس 

در حالت باردیپ تا حالت اول پول آپ را به ارامی پایین بیائد ، در واقع همان ماسل آپ اما برعکس 

💥هر دو هفته بری امتحان خود ماسل آپ از تکنیک های زیر استفاده کنید.

🔹از بارفیکس اویزان شوید و در حالی که کاملا اویزان هستید یک قدم به جلو بر داشته و دو پا را به سمت زمین فشار دهید ، گویا قرار است چیزی را لگد کنید ، در این تمرین تمام عضلات سینه و زیر بغل و دستها کشیده میشود ،


گویا مانند فنر قرار است در لحظه بعد بدن را بالا بکشند.

🔹پس انجام تمرین بالا به دفعات و آموختن آن ، به محض آن که پاها را مانند لگد کردن به سمت زمین فشار دادید ، قبل از برگشتن پاها و تاب خوردن به عقب ، بدن را با تمام قدرت به بالا کشیده و همزمان زانو ها را به داخل سینه خم میکنید ، شتاب بدست آمده تا جای بالایی از بارفیکس شما را میکشد.

🔹بعد از تمرین بالا به دفعات و آموختن آن ، در حالی که به بالاترین نقطه رسیدید ، خود را به سمت میله کشیده و روی آن بیاندازید ، و سپس بالا روید ،

اگر با این تکتیک همچنان نتوانستید ، همچنان باید پیش نیاز ها و تمرینات ماسل آپ را ادامه دهید و صبور باشید.

🔥موثر ترین تمرینات برای بدست اوردن ماسل آپ ، دیپ روسی و ماسل آپ پرشی میباشد.


❌کپی بدون ذکر منبع حرام شرعی است❌

Telegram ID : @iranbarbrothers


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی